13 October, 2009

Telaga Air, Kuching


Nice view kan? :)

Thanks ina, ipah n zu *zuriana* coz memeriahkan hari hari aku yang suram kebelakangan ni. Sesuram cuaca di bandar Kuching. Hujan dan panas tak menentu. Tengah sedap cik mentari senyum2, cik hujan pulak kacau daun.. Mulanya rajin gak aku rebut2 angkat baju yg dijemur. Pastu panas semula.. Haihhh.. Sudahnye dh sminggu ni kalau hujan nak turun..turunlah! Basahkan lah baju2 aku. Nanti terik semula keringla baju tu...

Haip! Merepek2..


Pernah pi Telaga Air kat Matang? Ni kawasan muara sungai kuching... Boleh nampak la sungai ni bersambung ngan laut. Pastu dekaaaat sangat ngan Gunung Santubong.. Ada mitos mengatakan Gunung ni adalah Puteri Santubong yang berbaring, rambutnya mengurai.. Eh,, macam betul la.. Tak caye tengok ni! Kepala disebelah kanan ye..





 

ismellme: Sebenarnya kitorang sesat. Hajat nak ke pantai, sekali sesat kat muara sungai daa..

4 comments:

  1. nape muw suram? xpo... xlamo nak abes dah... insyaAllah balik peninsular for GOOOD... hopefully... doa byk2... aku pun tanak ko posting kat sarawak... hii~

    ReplyDelete
  2. nape me suram? banyakkk nak cerita. wish u r here n lend me ur shoulder..

    i hope so la darl.. aku dah 'contact' cable kuat mcm ur mom said.. everyday everytime~ (^_~)

    ReplyDelete
  3. citer lah....
    mana gambar telaganya
    ke nama tempat je...

    ReplyDelete
  4. haha. lupe nk amek gmbr telaga nye.
    of cuz la ade telaga nye acu~

    ReplyDelete

Copyright by www.zuraida.com. Powered by Blogger.

© Min Kaffe Bio Seleza Marine Essence Johor, AllRightsReserved.

Designed by Nur Zuraida Buang